ریاضی نامه
ریاضی ،ریاضی تیزهوشان ، ریاضی شیرین ، نمونه سوال ریاضی

 مطابق قولی که داده بودم تعدادی سوال برای اول راهنمایی تیزهوشان اماده کرده ام که اینجا قرار میدم 

  آزمون1         آزمون2         آزمون3

 به هر حال دانش اموزان نباید مطالعه ی مطالب معمولی را فراموش کنند چون بیشتر سوالات از دانسته های معمولی آن ها خواهد بود و تعداد کمی سوال خاص معمولا پرسیده می شود.



نظرات شما عزیزان:

فاطمه حسینی
ساعت15:22---14 اسفند 1391
از سوالات خوبتون ممنون فقط درباره تیزهوشان که چگونه درس بخوانیم تا در ازمون به خوبی شرکت کنیم مطلب بگذارید و راهنمایی کنید..

مهرآسا
ساعت22:22---6 خرداد 1391
از سوالات خوبتون ممنون اما یه انتقاد کوچیک داشتم! لطفا درباره ی سوال9در صفحه ی 1کمی تجدید نظر فرمایئد!پاسخ:متشکرم اگه اشتباه یا اشتباه تایپی داشته باشه خودتون اصلاح بفرمایید

lina
ساعت20:38---6 خرداد 1391
مرسي عالي بود.اگه مي خوايد مي تونيدبه وبلاگ معلم ماهم يه سري بزنيد:مژده دينوي زاده/اموزش علومش
پاسخ:متشکرم


امیررضا
ساعت20:07---6 خرداد 1391
سلام.منم انشا الله سال دیگر سمپادی میشوم.سوال بیشتر ممنونپاسخ:مهم اینه که خوبی

علی رضا پیرانی
ساعت16:14---5 خرداد 1391
من هم سمپادی هستم اما برای من با این که شاگرد اولم سخت بود
پاسخ: بله امتحان یه کم سخته


مهناز
ساعت18:35---4 خرداد 1391
خیلی ممنون از وبلاگتون.من هم عضو سمپاد هستم.بهم کمک کرد.لطفا نمونه سوالات بیشتری در اختیارم بزارید.
پاسخ:خواهش می کنم


پدرام
ساعت14:10---1 خرداد 1391
سلام خیلی ازت برای وبلاگت متشکرم

لطفا نمونه سوالات امتحانی بیشتری در اختیار من قرار دهید.پاسخ:حتما


سمیه
ساعت13:51---28 ارديبهشت 1391
سلام عمو . چه قالب خوبی گذاشتی .
پاسخ:متشکرم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: